Harmadik alkalommal kapta meg a legkiválóbb üzleti márkáknak járó elismerést az i-Cell. A Business Superbrands a magas minőséget szimbolizáló védjegy, amely a világ mintegy 90 országában a minőség és a hitelesség garanciája.
„A Superbrands díj elnyerése fontos visszajelzés számunkra, hiszen igazolja, hogy helyesen döntöttünk, amikor a megbízhatóságra, a minőségre és a professzionalizmusra helyeztük a hangsúlyt az i-Cell működésében” – mondta a díjról Farkas Károly, cégvezető, hangsúlyozva: a kitüntető cím megszerzése az itt dolgozó munkatársak elhivatottságának és felkészültségének köszönhető. „Ez mindannyiunk közös büszkesége” – tette hozzá.
A kitüntetés odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően 22 tagú, független, elismert marketing szakemberekből és vállalatvezetőkből álló bizottság dönt. A díjra pályázni nem lehet, a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei javaslata alapján. A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki; olyan cégeket, amelyek elsősorban más vállalkozásokkal állnak kapcsolatban.