Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/dybhu/public_html/icell.hu/wp-content/plugins/qtranslate-x/qtranslate_frontend.php on line 497
Új lendületet vett az i-Cell - iCell

Új lendületet vett az i-Cell

2022 január 20.

2021 mérföldkövet jelent az i-Cell történelmében: cégünk a MOL Nyrt.-vel lépett stratégiai partnerségre. Ezt a Lead Ventures által kezelt Enter Tomorrow Europe Magántőkealap tulajdonrész-szerzése alapozta meg, hiszen az alap egyik legnagyobb befektetője a MOL. Az elmúlt egy évben számos közös fejlesztés valósult meg, miközben az i-Cell tovább erősítette piaci pozícióit. 2022-ben további minőségi, a két vállalat ügyfeleinek igényeire szabott termékfejlesztésen dolgozunk.

Közel negyedszázados történelme egyik legfontosabb évét zárta az i-Cell Kft.: egy tőkeerős hazai befektető megjelenése, valamint a MOL szakmai partnersége, aktív támogatása lehetőséget teremtett arra, hogy – hazai pozícióit megerősítve – a nemzetközi piacokon is terjeszkedjen. A Lead Ventures által kezelt Enter Tomorrow Europe Magántőkealap – melynek egyik legnagyobb befektetője a MOL Nyrt. – tulajdonrész-szerzését egy éve jelentették be.

Az év legnagyobb közös dobása a PostPay szolgáltatás volt, amely minden vállalkozás, így a KKV-k számára is elérhetővé teszi a használatarányos útdíjak (HU-GO) utólagos kiegyenlítését. A fejlesztésnek köszönhetően átláthatóbbá és kezelhetőbbé válnak a cégek fuvarozással kapcsolatos költségei, miközben az adminisztrációs terhek jelentősen mérséklődnek. A PostPay szolgáltatás a MOL-csoport flottakártyáival (MOL Group Europe, MOL Group Hungary) és i-Cell OBU készülékkel rendelkező ügyfelek számára elérhető ami továbbra is a megbízhatóságot jelenti az útdíjbevallásra.

Az olajipari nagyvállalat és az i-Cell együttműködésének első konkrét lépése egyébként a MOL Limo 300 járműve számára nyújtott automatikus parkolási szolgáltatás biztosítása volt. A FleetParking természetesen az i-Fleet szolgáltatást használó vállalati ügyfelek számára is elérhető kényelmi szolgáltatás. Ezt a projektet követték a MOLTRANS Kft. gépjárműveibe szerelt útdíjfizetési készülékek. A MOL Nyrt. leányvállalata, amely a MOL töltőállomásokat, valamint a nagykereskedelmi vevőket látja el üzemanyagokkal, Magyarország legnagyobb fuvarozói közé tartozik. Az i-Cell és a MOL további közös projekteken dolgozik, amelyek célja, hogy a telematikai cég hazai pozícióját megerősítve a nemzetközi piacokon terjeszkedjen tovább, miközben még több minőségi, a két vállalat ügyfeleinek igényeire szabott termékfejlesztés valósulhat meg.

A fejlesztések mellett az i-Cell tavaly is kiemelt figyelmet fordított meglévő szolgáltatásai minőségének megőrzésére és partneri kapcsolatainak bővítésére. 2021-ben közel 10 ezer új OBU S550 útdíjbevallásra alkalmas készüléket adtunk el – ez megfelel az elmúlt évek bővülési ütemének. Jelenleg több mint 23 ezer ügyfelet szolgálunk ki az útdíjfizetésben és a flottamenedzsmentben – van, akinek csak egyetlen, de van, akinek több száz autóját szereltük fel készülékeinkkel.

Az i-Cell szakértőként közreműködött a Hír Tv új ismeretterjesztő műsorában, amelyben az autóipar prominens szereplői nyújtanak betekintést a magyar tulajdonú társaságok innovációs és technológia érdekességeibe. 2021-ben is bennünket választott az ORFK-Országos Baleset-megelőzési Bizottság (OBB) szakmai partnernek a „Közlekedik a család” országos vetélkedő döntőjének lebonyolításához szükséges technika biztosítására. Tavaly már negyedik alkalommal kapta meg a legkiválóbb üzleti márkáknak járó elismerést az i-Cell. A Business Superbrands díj elnyerése fontos visszajelzés számunkra, hiszen igazolja, hogy helyesen döntöttünk, amikor a megbízhatóságra, a minőségre és a professzionalizmusra helyeztük a hangsúlyt az i-Cell működésében. Mindeközben az útdíjbevallási közreműködők körében az i-Cell nemcsak megőrizte piacvezető pozícióját, de az eszközmeghibásodás arányát tekintve is a legmegbízhatóbb szolgáltatónak számít. A 2021-ben elindított fejlesztéseink eredményeként idén tovább erősítjük a termék és szolgáltatási kínálatunkat, ügyfeleink és partnereink elvárásainak megfelelően. Továbbra is várjuk véleményét, javaslatait, hiszen ügyfeleink visszajelzései alapján priorizáljuk fejlesztéseinket, folyamatosan a felhasználói igényekhez igazítva és bővítve szolgáltatásainkat.

2100
Korábbi bejegyzéseink:
Kérdése van? Küldje el adatait,
és mi visszahívjuk!