Továbbra is zavartalanul dolgozik az i-Cell csapata

2020 március 17.

A koronavírus kockázati szintjének és terjedésének csökkentése érdekében mi is lépéseket teszünk alkalmazottaink és ügyfeleink védelmére. Követjük a Nemzeti Népegészségügyi Központ javaslatát és úgy döntöttünk, hogy 2020. március 17-től kezdődően elsősorban otthonról végezzük el a feladatainkat.

Cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy a kialakult körülmények között is biztosítsa az üzleti stabilitást és ügyfeleink további elégedettségét az ÚTDÍJ és FLOTTAKÖVETÉS szolgáltatásunkban.

i-Fleet SZERZŐDÉSKÖTÉS, SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁSA, EGYÉB ADMINISZTRÁCIÓ:

Ha bármilyen kérdése vagy problémája van, keresse kiemelt kapcsolattartóját, vagy írjon központi elérhetőségünkre, a sales@icell.hu e-mail címre, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

I-FLEET HIBABEJELENTÉS

Rendszerünkkel, illetve járműveivel kapcsolatos bármilyen kérdés, hibabejelentés esetén kérjük, jelezzen nekünk az i-Fleet felület “Kommunikáció” menüpontja alatt található “Hibabejelentésre“ kattintva. Amennyiben nem sikerül üzenetét elküldeni az i-Fleet felületen, kérjük írjon az ifleetsupport@icell.hu e-mail címre.

OBU – ÚTDÍJFIZETÉS HIBABEJELENTÉS

Amennyiben OBU S550 készülékkel, annak működésével, beüzemelésével vagy hibajelzésével, vásárlásával kapcsolatos kérdése van, továbbra is állunk rendelkezésére munkaidőben a +36 1 467 1750 telefonszámon, 0-24 órában a +36 1 510 0548 telefonszámon, valamint az obus550@icell.hu e-mail címen.

Jelenleg minden szolgáltatásunk zavartalanul üzemel, minden elérhető online felületeinken, illetve amennyiben szükséges a csomagküldő szolgálattal bármilyen, fizikai beavatkozást igénylő problémát orvosolni tudunk.

Személyes ügyfélszolgálatunk, pénztárunk szünetel ez idő alatt. Számlázással kapcsolatos kérdések esetén kérjük, írjon az office@icell.hu e-mail címre.

1900
Korábbi bejegyzéseink:
Kérdése van? Küldje el adatait,
és mi visszahívjuk!