Húsvét hétfőre esik április 1., amikor az autóbuszok is áttérnek a megtett úttal arányos díjfizetésre. Ezt a legtöbben fedélzeti egység (OBU) használatával oldják meg, azonban a NÚSZ nem ajánlja, hogy március 31-ig regisztrálják járműveiket a HU-GO portálon. Az i-Cell ügyfeleinek azonban nincs ilyen problémájuk: megoldható, hogy ne kelljen az ünnepek alatt ezzel foglalkozniuk és plusz […] (Magyar) tovább...
Nemcsak a használatarányos útdíj bevezetése, hanem a növekvő üzemanyagárak is egyre nagyobb terhet jelentenek a buszos vállalkozásoknak. Ezért érdemes olyan eszközt beszerezni, amely az automatikus útdíjfizetés mellett alkalmas az üzemanyagköltségek, az adminisztráció és akár a biztosítási díjak csökkentésére is, miközben naprakész adatokat szolgáltat az esetleges műszaki problémák feltárásához, hozzájárul a járatkimaradások megelőzéséhez, a hatékonyabb forgalomirányításhoz […] (Magyar) tovább...
Április 1-től kell csak a buszoknak használatarányosan fizetniük az útdíjat, mivel a fuvarozói érdekképviseletek kérésére a kormány elhalasztotta az új rendszer bevezetését. A legnagyobb buszos tapasztalattal rendelkező útdíjbevallási közreműködő cég, az i-Cell azt tanácsolja a vállalkozóknak, hogy a kéthónapos haladékot használják a fedélzeti eszközök mielőbbi beszerzésére, mivel januárra már hiány lépett fel a piacon. Az […] (Magyar) tovább...
Szintet lépett a kiberbűnözés az elmúlt időszakban Magyarországon. Egyre több rendszert ér hackertámadás és a múlt héten már két útdíjbevallási közreműködőt is célba vettek, ami miatt nem működött az útdíjfizetés az ügyfeleiknél. A legnagyobb hazai bevallási közreműködő, az i-Cell a legmagasabb szintű védelemmel rendelkezik. A Simple rendszerét ért múlt heti támadás is mutatja, hogy az […] (Magyar) tovább...
Nemcsak az útdíjfizetésben, hanem az adminisztrációban is nagy segítséget jelent a vállalkozásoknak az OBU készülék. Már egyetlen jármű esetén érdemes a viszonylati jegyek külön-külön megvásárlása helyett a számos előnnyel bíró fedélzeti eszköz mellett dönteni. Február 1-től a használatarányos útdíjat a buszokra is kiterjesztik. Ez a költségek emelkedése mellett az adminisztrációs terhek növelésével is együtt jár. […] (Magyar) tovább...
Magyarországon 2024. február 1-jén fontos változás lép életbe az útdíjfizetés területén. Nemcsak a 3,5 tonnánál nehezebb áruszállító járműveknek lesz kötelező a használatarányos útdíjfizetés, hanem a 9 személynél nagyobb személyszállító buszoknak is. Ez a döntés az ország közlekedési infrastruktúrájának fenntartására és fejlesztésére irányuló törekvések része, ugyanakkor komoly kihívást jelenthet a buszos vállalkozások számára. Az időbeni felkészülés […] (Magyar) tovább...
Február 1-től a 9 személyesnél nagyobb autóbuszoknak is használatarányosan kell fizetniük az útdíjat, ráadásul nemcsak az autópályákon, hanem a gyorsforgalmi utakon is. A matricás rendszer megszűnésével a buszos vállalkozásoknak több fontos döntést kell meghozniuk versenyképességük megőrzése érdekében. Szakmai fórumot tartott a buszok használatarányos útdíjfizetéséről a Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete. A NiT Hungary múlt heti […] (Magyar) tovább...
Nincs felkészülve a bevallási piac arra a több tízezer buszra, amely február 1-től használatarányosan fizeti majd az útdíjat. A fedélzeti eszközök (OBU) beszerzésével nem szabad az utolsó pillanatig várni, mert a chiphiány és az egyéb gazdasági nehézségek beszerzési kockázatot és áremelkedést jelentenek. A készüléknek nincs havidíja, ezért aki most megveszi, annak nem keletkezik több költsége […] (Magyar) tovább...
Február 1-től az eddig autópályamatricával közlekedő autóbuszoknak is át kell térniük a használatarányos útdíjfizetésre. Ezzel összefüggésben eltűnhetnek az utakról a környezetszennyező személyszállító járművek és a Magyarországot csak az olcsósága miatt tranzitként használó külföldi buszok is – mondja az egyik legnagyobb útdíjbevallási közreműködő cég, az i-Cell operatív elnöke, Farkas Károly. Pénteken tette közzé az Építési és […] (Magyar) tovább...