Mit ne tegyünk vezetés közben? A német DA Direkt biztosítótársaság felméréséből fény derült arra, hogy mi vonja el leginkább a sofőrök figyelmét vezetés közben.  A tízes rangsor a következőképpen alakul, legfelül az a tevékenység, illetve dolog szerepel, amely a megkérdezetteket a legjobban szokta zavarni vezetés közben: tovább...
Az adminisztráció luxusa Gyakran előfordul, hogy egy versenyképes vállalat az adminisztrációs procedúrákon kénytelen spórolni. Elméletben minden vállalat életében kiemelt jelentőséggel bír az átláthatóság és a tervezhető költségvetés és az adminisztrációs terhek csökkentése. A gyakorlatban azonban a megvalósítás sajnos már nem ennyire rózsás, lássunk erre egy példát: tovább...
Okosgazdálkodás, olcsóbb gazdálkodás? A precíziós gazdálkodás nagyban eltér attól, mint amikor az ember a saját kis kertjében termel, de még a hagyományos mezőgazdálkodástól is fényévekre van. A gépek közötti kommunikáción alapuló M2M technológiák egyre nagyobb szerepet töltenek be a hétköznapokban, a sok munkagépet mozgató és igénylő foglalkozásokra, vállalkozásokra – mint jelen esetünkben a mezőgazdálkodásra – ez […] tovább...
A nyomkövetés nekem luxus? -Munkagép Cikksorozatunk következő részében a nagyobb gépparkkal rendelkező vállalatoknak ajánlott műholdas gépjárműkövető rendszerekről írunk. A nyomkövetés szükségessége már ismert a fuvarozással foglalkozók körében, azonban kevesen tudják, hogy a sokkal korlátozottabb területen mozgó munkagépek esetében is előnyösek lehetnek.  A munkagépek ugyan nem arról híresek, hogy nagyobb távolságokat tennének meg, azonban remekül alkalmazhatóak […] tovább...
GPS járműkövetés az autóban: álom vagy rémálom? A GPS-es nyomkövetés a közvélekedés ellenére a munkavállaló szempontjából is tartogat előnyöket. A Nagy Testvér-hatásról a legtöbb embernek rossz lesz a szájíze, legtöbbünkből ellenérzéseket vált ki a munkavállalók munkáltatók általi megfigyelése. A gépek között kommunikációra épülő M2M-technológiák elterjedésével mindez sokkal könnyebbé vált és minden eddiginél sokrétűbb eszközök állnak […] tovább...
Ön a vezetés minden pillanatában kellően odafigyel? Jól láthatóság nélkül nincs közlekedésbiztonság, nincs biztonságos közlekedés. Kis sebességnél, nagy sebességnél, városban, autópályán, autóval, motorral vagy éppen gyalogosan: a közlekedésben látni és látszani kell, hogy minél kevesebb és kevésbé súlyos baleset történhessen. Mindig körültekintőnek és figyelmesnek kell lenni. Figyelni kell a saját járművet, a közlekedés többi résztvevőjét, […] tovább...
A HU-GO útdíjfizetési rendszer karbantartása miatt üzemszünet várható szombatról vasárnapra virradóra- tette közzé a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató.  tovább...
Korunk felgyorsult üzleti világában egyre nagyobb igény mutatkozik széles körben felhasználható feladatkiosztó rendszerekre, hiszen a hálózatba kapcsolt megoldások képesek minden nagyobb vállalatnál jelentősen lerövidíteni az egyes projektek sikeres végrehajtásának életciklusát. Mindez hatványozottan igaz a logisztikával és flottamenedzsmenttel foglalkozó cégekre, ahol a munka kiosztóját és felvevőjét sokszor több ország választja el egymástól. tovább...
A tudományos-fantasztikus filmekben már régen megjelent a sofőr nélküli autó mint a nem túl távoli jövő egyik ikonja. Bár az automatizált vezetés mára kézzelfogható közelségbe került, jelenleg technikai és jogi szempontból egyaránt akadályai vannak, hogy a sofőrből valóban utas legyen. Az új kor felé haladás egyelőre csak fokozatos, ám számos vezetéstámogatási megoldás már most is […] tovább...
Április 1-től lép életbe az új rendelkezés. A jelenlegi, időalapú Eurovignette rendszert műholdas technológián alapuló, megtett úttal arányos útdíjfizetés váltja fel Belgiumban. A 3,5 megengedett össztömeget meghaladó tehergépkocsikra vonatkozó díjszabásra később, de legfeljebb a 2016. április 1-ji bevezetés előtt fél évvel születik majd döntés, annyi biztos, hogy más rendszerekhez hasonlóan az út típusa, a jármű […] tovább...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Kérdése van? Küldje el adatait,
és mi visszahívjuk!