Szolgáltatásaink továbbra is a megszokott módon és időben érhetők el, de arra kérünk mindenkit, hogy a személyes kontaktusok csökkentése érdekében válassza az online vagy telefonos ügyintézést a lenti elérhetőségeken, illetve használja ki a közelmúltban elindított webshopunkat, ahol kártyás fizetéssel, házhozszállítással vásárolható OBU S550 készülék.
Szervizes kollégáink ugyanúgy intézik a beszereléseket, ahogy eddig is, tehát minden a higiéniai szabályok betartása mellett, érintkezésmentesen és biztonságosan történik. A személyes ügyfélszolgálat és pénztári nyitva tartásunk nem változik: hétköznapokon 9-től 16 óráig várjuk ügyfeleinket.
Vigyázzunk egymásra; ha felkeres bennünket, kérjük, használja a kézfertőtlenítő állomásunkat és viseljen maszkot! Mi továbbra is azért dolgozunk, hogy garantáljuk a biztonságos együttműködés feltételeit – akár online, akár telefonon, akár személyesen.
Ha bármilyen kérdése vagy problémája van, keresse kiemelt kapcsolattartóját, vagy írjon központi elérhetőségünkre, a sales@icell.hu e-mail címre, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Rendszerünkkel, illetve járműveivel kapcsolatos bármilyen kérdés, hibabejelentés esetén kérjük, jelezzen nekünk az i-Fleet felület “Kommunikáció” menüpontja alatt található “Hibabejelentésre“ kattintva. Amennyiben nem sikerül üzenetét elküldeni az i-Fleet felületen, kérjük írjon az ifleetsupport@icell.hu e-mail címre.
Amennyiben OBU S550 készülékkel, annak működésével, beüzemelésével vagy hibajelzésével, vásárlásával kapcsolatos kérdése van, továbbra is állunk rendelkezésére munkaidőben a +36 1 467 1750 telefonszámon, 0-24 órában a +36 1 510 0548 telefonszámon, valamint az obus550@icell.hu e-mail címen.
SZÁMLÁZÁSSAL KAPCSOLATOS kérdések esetén kérjük, írjon az office@icell.hu e-mail címre.
OBU készülék bírság elleni védelemmel.
Nincs havidíj.
Egyedi üzleti igényekre szabható flottakezelés
Innovatív fejlesztések, szoftver megoldások