Az i-Cell megkérdezte a felhasználókat, hogy az első kézből származó véleményeket figyelembe véve tudjon jövőbeni fejlesztéseket végrehajtani.
A tavaly év végén végzett felmérés eredményei alapján az i-Fleet járműkövető rendszert választó ügyfelek túlnyomó része, mintegy 76%-a elégedett a telematikai szolgáltatással. Az elégedetten nyilatkozó felhasználók leginkább a rendszer rugalmasságát, a folyamatos újításokat, a fogyasztás- és sebességmérés funkciókat, valamint az okostelefonos felületet és a mobil hozzáférhetőséget méltatták.
A válaszadók 11%-a volt bizonytalan, ők az i-Fleet rendszer egyes elemeivel (üzemanyagszint figyelése, flottakövetés) elégedettek, míg a rendszer időnkénti megakadását, esetleges lefagyását említették negatívumként. Csupán a megkérdezett ügyfelek 13%-a volt elégedetlen például a sok műszaki karbantartás és a szerviz-szolgáltatás lassú válaszideje miatt.
Az i-Cell folyamatosan szolgáltatásainak és ügyfélszolgálati rendszerének fejlsztésén dolgozik. A tavaly év végi véleménykutatás azt biztosítja, hogy a rendszerek és a felületek fejlesztése során a szakemberek minél nagyobb mértékben figyelembe vehessék azok véleményét és észrevételeit, akik élesben, az úton használják az i-Fleet berendezést.